-->

tisdag 19 juni 2012

vinnarskalle.


ute ser jag tjocka moln och en sol som försöker tränga sig i genom.

Än så lange ganska grått ute och därmed föll tycket på bilderna ovan.
Simpla, fina.
Morgonruffs likt det jag ligger inne med nu.
Det blir så när jag lägger mig med blött hår.
Fast jag gillar det.
Absolut enda gången mitt hår är mer än bara rakt.

ska vara ärlig och säga att jag inte alls är särskilt sugen på jobb idag.
Inte efter gårdagen som var en lång utdragen process.
Timmarna innan lunch var segare än vanligt.
 blö.



Efter detta inlägg, så blev jag nällad att sätta igång jag också.
Det har jag ju visserligen varit länge, men jag kände liksom elden komma närmre baken.
Känslan av att jag-måste-göra-detta-annars-sliter-jag-snart-av-mig-håret.
Frågan är dock bara vart jag börjar.
Jag har försökt maila runt lite, men utan några svar.
Så jag väntar otåligt.
Inspiration och idéer har jag.
I överflöd.
Nu är det bara någon som kan hjälpa mig att kicka igång som behövs.
Tänk vad skönt om man vore två, då kunde man dela på alla saker som måste fixas.
Jag kanske fortfarande är lite ung.
Jag vet inte.
Men vill, det vill jag. 

och jag är normalt en riktig vinnarskalle.


1 kommentar:

  1. Kom igen nu Pausan!
    Tänk på allt du får vara med om och försök njut av stunden! Jag tror på dig.
    /C

    SvaraRadera