-->

onsdag 20 juni 2012

you look nice.

pics via my pinterest - words & pink.

do I look nice?
Oh thank you :)
Ibland behöver man allt uppmuntra sig själv, hehe.

Hemma aningen sent efter jobb då jag tog en runda till Whole Food som är den absolut bästa mataffären jag vet. Där inhandlades sådant som ska få min morgondag att kännas extra speciell.
Becaaause - it's my birthday.

Ja, svenskt sätt så är det faktiskt det redan nu så jag har redan firat lite med extra god kvällsmat.
Och råkat köpa en present till mig själv på vägen hem.
Men inte öppna förrän imorgon ;)


Whole Food erbjuder allt du kan tänka dig.
Från färsk frukt, ost, delikatesser, bakverk, bagels, sylter, juicer och mat till växter och tusen olika sorters kaffe i lösvikt.
Det är en fröjd för ögat att gå in.
Och väldigt svårt att gå ut därifrån tomhänt.

Särskilt dumt att gå in där när magen kurrar.
Jag var glad att jag hade en påse morötter i väskan, annars hade nog någon av muffinsarna ovan slunkit med ut :)


Nu ska jag dra på mig shorts och traska ut en sväng.
Ska försöka lokalisera mig lite och hitta någon mataffär som man kanske inte behöver bil till?
Det är landet är uppbyggt av stora vägar.
Du kommer ingenstans utan bil.

have a good night sleep.
   You look nice.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar