-->

måndag 4 juni 2012

good bye for now


I hate good bye's och detta är absolut inget undantag.
Matilda har åkt till skolan och det är lika jobbigt varje gång att säga hejdå till henne.
Min fina, älskade tjej.
Världens bästa lillasyster.

Om en timme går bilen till Kastrup.
Jag nojjar som vanligt över om alla papper är med i mappen.
Har jag med mig allt?
Hur ska jag klara mig utan nära och kära?

Tiden kommer gå fort.
Det finns skype och viber.
Den här uppkopplade världen är ju verkligen underlättande när det gäller sånt.
Tack och lov.

Ville bara säga hejdå till er också innan take off.
(har jag sagt att jag avskyr att flyga?)
Håll tummar och tår för att flygresan går bra.
Så ska vi nog höras både en och två gånger från staterna den här sommaren :)

5 kommentarer:

  1. Sitter tydligen och gråter.. Skoltrött= känslig..tydligen!! Jag kommer sakna dig massor, älskar dig paui och du, se nu till att skypea loss.. Hur många timmars skillnad är det så att man vet om det är okey eller ej att ringa dig på viber:)? PUSS

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra! Rock the States :)

    SvaraRadera
  3. Nämen är det dags nu!? Du kommer ha det underbart och med skype blir det allt lite lite lättare att vara från nära och kära. Så kände jag när vi var och reste. Och på tal om resa, här är en till som är fruktansvärt flygrädd. Men det går bra, det gör det. Drick vin, så bukar jag göra. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kommer du inte sakna din L? Eller ni är inte tillsammans längre?

    SvaraRadera