-->

torsdag 7 juni 2012

sweet things in new york.



Gårdagens frukost intogs vid Union Square med turkisk yoghurt, frukt och granola.
Njöt av den sköna solen som tittade fram för stunden.


Sött linne följde med hem från Forever21.
Mitt nya favorithalsband i form av ett wishbone är från marc jacobs.
just love it.


okej.
kanske sötast av allt jag såg igår.
mini mini mini converse. 
I hur många färger som helst.
Gissa om det var svårt att inte köpa?
 New york är mammornas paradis, jag lovar.


nästa sötsak.
frappuccino mocha caramel crumble.
behöver jag säga mer?
nej, tänkte väl det.



Vi hittade mimmi på Times Square.
Nåväl, kanske inte så söt egentligen.
Men bilden är gullig :)
Sedan krävde mimmi oss att betala för att vi tog bild.
Jag och Mickan tog en springnota.
Aldrig i livet.


Mmmmm.
jag dör vad gott.

1 kommentar:

  1. Lovely! Fan vad Nice ni har det. Älska ditt halsband!
    Ha fortsatt skoj nu P!
    O du. Det där med barnkläder lät inte helt fel det heller ;-).
    Kram

    SvaraRadera