-->

lördag 16 juni 2012

frozen banana yoghurt peanut butter.




Jag är förmodligen i glasshimlen.
Gick på Walmart idag efter jobb och det fanns säkert femtio meter frys med lyxglass.
Alla tänkbara märken, alla tänkbara smaker.

Jag höll på att köpa med mig tre stycken hem men höll mig endast till en med anledningen av att jag tio minuter tidigare provat en bikini.
JA, i en mataffär!
(Kände att jag behövde en som kunde blekas i klorvattnet utan ångest)
(Och den är faktiskt fin)

Så en bikini blev det med lovorden att skärpa till mig gällande vad jag proppar i mig.
Det gick ju givetvis sådär.
10 minuter tog det och sedan hade min hungriga mage glömt det.
Tilläggas bör att jag tyckte det var strongt av mig att bara ta en, haha.
 
Jag var ju bara tvungen att prova.
Banana Greek frozen Yoghurt
with Peanut Butter swirls.

nom nom nom.
farligt gott :)
(och hade jag inte varit förkyld hade jag faktiskt sett till att träna. promise.)

1 kommentar: