-->

onsdag 20 juni 2012

It's my birthday I get high if I want to....


... men det vill jag givetvis inte :)

Här sitter jag, långt bort från nära och kära och äter födelsedagsfrukost.
Tog mig en rejäl omväg hem från jobb igår endast för att inhandla färska bagels, creme cheese och jelly till frukost.

Mamma och Pappa ringde nyss och sjöng.
wiiie :)
Och en present har jag köpt till mig själv.
Så lite speciellt känns det allt. 

Brownies bakade jag igår som idag ska täckas med glasyr.
Bjuda de som är snällast mot mig på jobbet, mohaha.
Men vet inte om den blev så lyckad som jag hoppades.

fin 20:e juni till er.
my 23rd birthday


4 kommentarer:

  1. Ja må hon leva! Stort grattis & kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!
    unga damen :). är jag verkligen 7 år äldre. aaaaah.
    avis på dig.
    hoppas du får en grym dag fina p.
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  3. Happy bday girl! Hope you have a nice day with loootss of presents ;-) Enjoy! xoxo sam

    SvaraRadera
  4. Grattis goa Pau! Ha en grym dag. :) KRAM

    SvaraRadera