-->

fredag 1 juni 2012

nästan på riktigt.

frukost på sängen.

nöjd nöjd nöjd nöjd

aaaaaah. I've finally got a camera.
I bet it will be my new best friend
 
fin paljettkjol fick jag av lillasyster.
tack :)

frukost nr 2.
ännu mera jordgubbar & grädde, brämhults, kaffe och en macka.

Idag firar vi min 23-årsdag även om den egentligen infaller den 20:e juni.
Jag befinner ju mig i USA då, så denna morgon har jag blivit uppvaktad med frukost (jordgubbar med grädde) på sängen, skönsång och väldigt fina presenter.

En Canon G12 och den, på bloggen senaste tiden, väldigt omtalade paljettkjolen. 
tack tack tack tack

Nu är jag alltså inne på min andra frukost.
Användarhandboken till kameran har jag redan läst klart och nu längtar jag tills kameran laddat färdig.
Har ett ärende att fixa på stan om en timme, men därefter tänkte jag gå lös med min nya vän :)


Tack, fina familjen, för att ni får denna dag att kännas som en riktig födelsedag.
iloveu

Ikväll kommer släkten hit på kalas.
Trevligt ska det bli och ett sista hejdå innan jag åker till USA på måndag. 

2 kommentarer:

  1. sjukt att du åker på måndag älskling, tur vi ses imorgon!! PUSS

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter! Hoppas du har en fantastisk tid i USA! Njuta av det :) Kram

    SvaraRadera