-->

måndag 25 juni 2012

weekend's most beautiful.

Stilfullt och charmigt kök.
Älskar det vita golvet och SMEG-kylskåpet är ju min stora favorit :)
Ibland kan jag verkligen sitta länge och fundera på hur mitt framtida kök kommer se ut.
Kommer jag få någon ordning på alla mina idéer?
eller kommer det bara vara ett enda kaos av massa saker som jag tycker är fina men inte passar ihop tillsammans?
Kul att tänka, drömma, planera.
Kommer jag våga ha färg, eller kommer jag köra säkra svart-vita kort?


Visst ser det lugnt och fridfullt ut?
En stor tidning med säkerligen massa fint inuti.
Lutande mot en vägg sådär.
Avslappnat. 

Och här snackar vi love at first sight!
vart kommer denna skapelse ifrån?
jag bara måste ha den.
Fråga mig inte vart, men jag hittar nog plats.
(om jag så ska behöva ställa tvn på den, hehe)
enkelheten ger mig nästan gåshud.
pics via tea at five


Helt Enkelt Hos Mig, där hittade jag denna fining.
Också så enkel och stilren.
åhhh.. kan jag få riva ur hela min lägenhet och börja om?
jagvilljagvilljagvill

 Ny vecka, nya tag.
Jag laddar batterierna med helgens finaste bilder.
Längtar efter förnyelse i hemmet vårt.
Jag vill börja om, ha tid och pengar över till att noga välja och planera.
Det får förmodligen bli ett senare stadie i livet.
tyvärr :(

Jag undrar när det verkligen är dags.
Kommer man att känna sig "redo" för att köpa en egen, större lägenhet?
Jag menar, jag är så redo som det går rent viljemässigt, men allt annat.
Lån, räntor, läge för köp/sälj.

Och när vågar man bosätta sig någonstans?
Jag vet inte hur länge jag blir kvar i Göteborg.
Och jag vet verkligen inte vart det blir därefter.
Kanske hem.
Kanske inte. 

Spännande
& skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar