-->

onsdag 20 juni 2012

eating icecream like a real american.

pics via my pinterest


Hemkommen från jobb och sitter nu i köket med en sked och en burk glass.
Rätt så härligt att vara ensam ibland, även om jag är en person som inte tycker om att få för mycket av den varan :)

Men skönt att mellanlanda.
Jag har haft en bra dag idag.
Bjudit vännerna på brownies och fått present av grannen min.
Haha, bara måste visa er sedan.
(vill knappt lägga upp det då jag inte vill ha -hrm- mindre fina bilder på bloggen)

Lyssnar på AC'n som spinner för fullt.
Det är till och med varmt och fuktigt inomhus.


En (eller två) skopor glass till sen får det vara nock.
En dusch och sedan ombyte.
Kvällen bjuder på italiensk mat och bio efteråt.
Tur man hann skaffa kompisar innan det var dags för B-day.

puss&kram

 

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du hade en fin dag mitt hjärta! Den där mataffären hade jag också velat besöka herregud..var skorna därifrån så dör jag?? Sjukt fina pau! Älskar dig fina

    SvaraRadera