-->

lördag 16 juni 2012

saturday's plan



alright. 
lördag alltså.

Spenderade kvällen igår "downtown" med William och Bill som är två andra interns här i sommar.
Vi hängde på barer, spelade Corn Hole och strosade runt i staden som inte erbjöd mycket.
En hot dog var väl ungefär vad vi fick ut av kvällen, haha.
Jag var faktiskt tvungen att prova den hypade nattamaten här :)
Men nej, våra svenska korv-med-bröd är ju så mycket godare.
Här smakar korven nada och har konsistens likt en rå.

Kom hem lite väl sent och vaknade lite väl tidigt.
Men solen skiner och jag har nyss intagit frukost på balkongen.
Och tvättmaskinerna är passande nog precis klara.
Nu väntar några timmar på ett shopping mall och i eftermiddag hoppas jag kunna joina poolen.


Och med bilderna ville jag bara förmedla mitt linne jag köpte i new york.
Isn't it just adorable?


2 kommentarer:

  1. snyggo. jooo jättefint.
    enoy your awsome day.
    kram//jennifer o tack för dina rara ord.

    SvaraRadera
  2. Snygging! Jag älskar ditt linne.
    Hoppas att allt är bra?
    Kram

    SvaraRadera