-->

tisdag 26 juni 2012

skapandet av rutiner.


Kollar gamla bilder och skrattar för mig själv.
Min lillasyster alltså.
Ja, egentligen båda två.
De är rätt roliga :)


älskade lulli hälsade på i Göteborg i julas.
mössan på sniskan när vi besökte Lisebergs julmarknad.
sötunge.


Jag har precis ätit kvällsmat här i min ensamhet.
Fantasin fanns inte till hjälp, så det blev sallad även idag.
Har jag tur kanske jag kommer ur detta landet, plus minus noll, på vågen :)

Funderar på att gå ut för friska luftens skull men jag är så trött och sitter rätt skönt här i stolen.
Märker att jag börja njuta mer och mer av timmarna direkt efter jobb.
Börjar få rutiner och det gillar jag.
Handlar eller tränar, lagar mat och sätter mig sedan och tar igen allt jag missat.
facebook, bloggar, pinterest, instagram.
Ja, man är ju lite off på grund av 6 timmars tidsskillnad.
Men det är roligt, att se vad alla hittat på under dagen.

Det blir tidigt i säng för fröken här.
Jag låg nästan och sov på tangentbordet idag. 
not so very good.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar